sobota, 26 grudnia 2015

Początek, czyli jak to się wszystko zaczęło...


Hej!
Jeśli już czytasz tego bloga, to pewnie jesteś osobą, która trafiła tu przypadkowo (lub nie) i zapewne chcesz dowiedzieć się czegoś na temat wymiany do USA lub zobaczyć jak to wszystko wygląda.
Na początku wypadałoby się przedstawić…
Nazywam się Ola i chodzę do 1 klasy liceum. Na rok 2016/2017 wybieram się na wymianę do USA.
Od jakiegoś czasu czytam wiele blogów exchange studentów i właśnie stąd dowiedziałam się o możliwości wymiany do USA. Postanowiłam, że sama takiego założę i podzielę się z Wami moimi przemyśleniami i doświadczeniami. Będzie to równocześnie mój pamiętnik do którego fajnie będzie wrócić za kilka lat. I oczywiście moja rodzina czy znajomi będą mogli dowiedzieć się co u mnie słychać za oceanem :)
Wyjeżdżam z biurem podróży ALMATUR (CIEE  - gdzie przed przylotem do host family będę 3 dni w Nowym Yorku wraz z innymi wymieńcami).
Namówienie rodziców nie było takie trudne, bo już od kilku lat mówiłam im że chcę się uczyć w USA i zapewne byli przygotowani na to, że któregoś dnia oznajmię im, że chcę tam polecieć. Chciałam udać się na taką wymianę już w tym roku, jednak ze względu na koszty, musiałam poczekać..
Cały proces aplikacji opiszę Wam w kolejnym poście a jak macie jakieś pytania to zadawajcie je w komentarzach. :)

4 komentarze:

  1. Nie mogę się doczekać kolejnych postów! Jest jakiś stan do którego szczególnie chciałabyś trafić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie jak dla każdego wymieńca California jest wymarzonym stanem ale na pewno w każdym będę szukała czegoś pozytywnego :)

      Usuń
  2. Podasz mi blogi z ktorych korzystalas zanim zdecydowalas sie na wymiane? ktore czytalas wczesniej, :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Linki do blogów umieściłam po prawej stronie mojego bloga :)

      Usuń