sobota, 28 maja 2016

Host Family!

Nadszedł ten długo oczekiwany (przynajmniej przeze mnie) post! Wreszcie dostałam oficjalnego maila potwierdzającego mój placement! Codziennie sprawdzałam pocztę, bo chociaż wiedziałam gdzie trafię to chciałam wiedzieć coś więcej o mojej host family. 

Będę mieszkała z:

mama - Madea
tata - David
siostra - Madylyn (17l. - jest w moim wieku)
brat - Torren (15l.)
Mają 2 psy, kota i papugę

Ostatnio rozmawiałam z nimi na FaceTime. Już od samego rana stresowałam się, że ich nie zrozumiem albo nie będę wiedziała co powiedzieć. Jak się później okazało nie miałam się czego bać. Rozmawialiśmy ponad godzinę a tematy nam się nie kończyły. Gdyby nie fakt, że musiałam już iść na zajęcia pewnie rozmawialibyśmy jeszcze dłużej :) Ku mojemu zdziwieniu rozumiałam prawie wszystko. Jak nie rozumiałam jakiegoś słówka to mi je tłumaczyli w inny sposób lub opisywali. 

Moja host family ma podobne zainteresowania. Madylyn lubi chodzić na koncerty, gustujemy w podobnych zespołach i wykonawcach.
Ponadto szykują się wycieczki do różnych stanów.  
Zapowiada się wspaniałe 10 miesięcy pobytu w USA :)

Będę chodziła do przedostatniej klasy ale homecoming i prom mnie nie ominą co mnie bardzo cieszy.

Do szkoły mam 2.5 mili, czyli ok. 8 km i będę jeździła do niej samochodem z hsis bo jak to ona twierdzi w szkolnymi autobusami nie jest fajnie jeździć bo jest tam mnóstwo małych dzieci, a w samochodzie będzie mi bardziej komfortowo. 
A tak wygląda budynek mojej szkoły:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz