sobota, 6 sierpnia 2016

3 dni do wylotu, problemy z walizką?!?

Powoli zaczyna do mnie dochodzić to, że lecę. Z jednej strony jestem bardzo podekscytowana, a z drugiej jest mi smutno, że nie będzie mnie tak długo w domu i nie zobaczę "na żywo" znajomych twarzy. Jednak ciągle nie mogę w to uwierzyć, jak długo mnie nie będzie. 
Jest wiele pozytywnych aspektów tego, że lecę. Na przykład to, że jemy na obiad na co tylko mam ochotę. Leniwe, schabowy z ziemniakami i mizerią, żurek... będę tęskniła za tymi domowymi obiadkami. 
Przeglądając mój plan lotów coś mnie tknęło żebym sprawdziła dozwolone wymiary i wagę walizek. Pierwsze linie lotnicze to British Arlways - sprawdzone, wszystko się zgadza. Jednak przy sprawdzaniu drugich linii lotniczych - American Airlines oczy wyszły mi na wierzch z przerażenia. Moja walizka podręczna, z którą miałam wejść na pokład jest za szeroka, o uwaga 4cm! 
Na szczęście dowiedziałam się, że w najgorszym wypadku będę musiała dopłacić 25$ i nadać jako bagaż rejestrowany. A w najlepszym obsługa lotniska przymknie oko i puści mnie z tą walizką. Ta druga opcja o wiele bardziej mi się uśmiecha, więc mam nadzieję, że obsługa będzie miała tego dnia dobry humor.


Wczoraj hsis poprosiła mnie żebym powiedziała jakich przedmiotów chcę się uczyć. Jutro jej mama jedzie do szkoły i zapisze mnie na nie jeśli będzie taka możliwość. Wybrałam to, co mnie najbardziej interesuje, czyli anatomia, biologia, chemia i wszystko co związane ze zdrowiem. Jeśli będę musiała uczyć się matematyki, wybiorę algebrę, a z języków obcych to francuski. Organizacja, z którą jadę narzuciła obowiązkową historię i angielski, więc na to jestem skazana. Chciałabym chodzić również na teatr lub musical, a najbardziej chcę dołączyć do drużyny cheerliderek. Jeszcze jedną rzeczą, którą chcę spróbować to gra w tenisa. Grałam w to tylko raz w życiu i bardzo mi się podobało. Zobaczymy co z tego wszystkiego wyjdzie :)


3 komentarze:

  1. Nie martw się, na prawdę rzadko sprawdzają rozmiar walizki :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj! Jestem pan Sullivan z Florydy w USA, miło mi pana poznać. Jestem pełnoprawnym członkiem elitarnej organizacji, wierzę, że słyszałeś o organizacji iluminatów, a może wcześniej spotkałeś masonów o tym, jak odnoszą sukcesy, bogaci, potężni itd. We wszystkim, co robią ... Używam tego jako medium rekrutacji osób, które są zainteresowane dołączeniem lub wiedzą więcej na temat tej organizacji (Uwaga: dołączenie do tej organizacji przynosi dobre korzyści jako nowy członek, a także ta organizacja nie jest organizacją satanistyczną), aby uzyskać więcej informacji o tej organizacji, skontaktuj się ze mną na WhatsApp + 1 (517) 306-5417 lub skontaktuj się z organizacją pod adresem theofficialilluminati.org@gmail.com

    OdpowiedzUsuń